| |
| عنوان
: مراحل عقد قرارداد برای برگزاری سمینار و همایش به چه صورت است؟ |
|

سوال :
 |
|
|

جواب :
 |
1- مراجعه به جدول برنامه سالن های روابط عمومی از طریق سایت داخلی دانشگاه 2- انتخاب تاریخ مورد نظر 3- مکاتبه با رییس دانشگاه 4- در صورت مثبت بودن نظر رییس دانشگاه، مراجعه به روابط عمومی واقع در ساختمان مدیریت به شماره تلفن 22180125 و یاداخلی 252 5- عقد قرارداد 6- پر کردن فرم واگذاری سالن های روابط عمومی (فرم شماره 1) 7- واریز هزینه اجاره سالن به حساب درآمدهای دانشگاه 8- ارائه اصل فیش واریزی اجاره سالن |
|