<< بازگشت به ليست گروه های سئولات متداول  << بازگشت به گروه روابط عمومي

 
 عنوان : مراحل عقد قرارداد برای برگزاری سمینار و همایش به چه صورت است؟
FAQ
سوال :
FAQ
جواب :
1- مراجعه به جدول برنامه سالن های روابط عمومی از طریق سایت داخلی دانشگاه
2- انتخاب تاریخ مورد نظر
3- مکاتبه با رییس دانشگاه
4- در صورت مثبت بودن نظر رییس دانشگاه، مراجعه به روابط عمومی واقع در ساختمان مدیریت به شماره تلفن 22180125 و یاداخلی 252
5- عقد قرارداد
6- پر کردن فرم واگذاری سالن های روابط عمومی (فرم شماره 1)
7- واریز هزینه اجاره سالن به حساب درآمدهای دانشگاه
8- ارائه اصل فیش واریزی اجاره سالن



گروه پرسش و پاسخ
 جستجو در سئوالات متداول
    
 کليد واژه ها :